دندانپزشکی زیبایی امروزه به یک درمان ضروری تبدیل گشته در حالی که در گذشته نه چندان دور ضروری بودن درمان های دندانپزشکی تنها به درمان های کاهش درد و رفع مشکل پوسیدگی محدود بود.

انواع هزینه های دندانپزشکی زیبایی

هزینه های دندانپزشکی زیبایی متفاوت است، اما هزینه های تقریبی را در این خبر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

به عنوان مثال، هزینه سفید کردن دندان بصورت حرفه ای در حدود 150 تا 900 هزار تومان در تهران قیمت گذاری می شود ، حال اگر روش کامپوزیت ونیر و یا لمینت دندان را چاشنی کار کنید قطعا هزینه سفید کردن دندان ها تا چندین میلیون تومان افزایش پیدا می کند.

به طور مثال هزینه کامپوزیت ونیر از 500 هزار تومان برای هر دندان تا 1200000 تومان متغیر است و لمینت دندان نیز از 1200000 هزار تومان تا 2 میلیون تومان هزینه در بر دارد.

معمولا بیمه ، دندانپزشکی زیبایی را پوشش نمی دهد. اما برخی از برنامه های پرداختی در دندانپزشکی ها بخشی از هزینه های روش های خاص مانند ایمپلنت دندان و روکش دندان را پوشش می دهند، ایمپلنت اقساطی یکی از این برنامه های پرداخت هزینه های دندانپزشکی زیبایی است.

در برنامه بیمه ها دندانپزشکی ترمیمی پوشش داده می شود اما درمان زیبایی دندانپزشکی به ندرت توسط بیمه ها پوشش داده می شود.

درمان های زیبایی در دندانپزشکی با روش های مختلف انجام می شود که هر کدام هزینه خود را دارند ، در حقیقت درمان های دندانپزشکی زیبایی انتخابی هستند نه ضروری ، اما این طور که به نظر می رسد بازار داغ این تخصص شکل دیگری به خود گرفته و برای بسیاری از افراد ضروری به نظر می رسد.

بیشترین درخواست کننده های استفاده از روش های دندانپزشکی زیبایی دختران جوان و افرادی است که سعی می کنند علاوه بر انجام درمان های زیبایی مانند عمل زیبایی بینی و یا پروتز لب یا حتی لیفت ، عمل زیبایی را در دهان خود نیز به کار ببرند.

از مزایای استفاده از روش های دندانپزشکی زیبایی می توان به بالا بردن اعتماد به نفس و بهبود جایگاه اجتماعی و حرفه ای را نام برد.

مشکل اعتماد به نفس در بین جوانان زمانی حاد تر شد که شبکه های اجتماعی رنگی تازه به زندگی انسان ها دادند و باعث شدند مردم در فضای مجازی بیشتر دیده شوند.

این طور که به نظر می رسد داشتن لبخندی زیبا و سفید طرفداران بیشتری را جذب و زندگی مجازی را جذاب تر می کند ، این مسئله شاید پرداخت هزینه های بالای دندانپزشکی زیبایی را توجیح کند.

در زندگی حرفه ای افرادی مانند بازیگران فیلم و تلویزیون نیز داشتن دندان های سفید ، مرتب و داشتن لبخندی زیبا قطعا جذابیت را بالا می برد و باعث می شود طرفداران بیشتری جذب خود کنند.

هزینه طراحی لبخند هالیوودی چقدر است؟

اما خارج از بحث قیمت ها و هزینه های دندانپزشکی زیبایی ، داشتن لبخند زیبا کیفیت زندگی را بالا می برد و این خود به تنهایی ارزش بسیاری را دارد ، همه این مزایا در دندانپزشکی زیبایی وقتی پر رنگ تر می شود که دندانپزشک انتخابی مورد تایید و در حقیقت با تجربه باشد. پیشنهاد می کنیم از دندانپزشک زیبایی خود نمونه کار های اصلاح طرح لبخند را بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *