طراحی خط لبخند یا طراحی لبخند هالیوودی امروزه به شدت مورد توجه قرار گرفته ، تعداد کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی مدعی هم به لطف بازار داغ دندانپزشکی بیشتر از همیشه به بازار این بخش افزوده است.

طراحی لبخند هالیوودی چیست؟

به مجموعه تغییرات کلی و جزئی که روی دندانها و لثه بیمار داده می شود تا در فرم ، شکل و رنگ دندانها تغییر ایجاد شود و در نهایت حس زیبایی دندان را به بیننده القا کند را طراحی لبخند هالیوودی می گویند.

هزینه طراحی لبخند هالیوودی بستگی به این دارد که دقیقا چه کارهایی نیاز است انجام شود تا دندان ها ظاهری زیبا به دست بیاورند ، حال ممکن است این تغییرات و روش های درمان یک درمان سفید کردن دندان باشد یا کاشت دندان ایمپلنت.

نحوه محاسبه هزینه طراحی لبخند هالیوودی

معمولا محاسبه هزینه طراحی لبخند هالیوودی بر اساس واحد دندان است ، این نحوه محاسبه در همه روش های زیبا سازی لبخند تقریبا یکسان است.

هزینه طراحی لبخند هالیوودی به موارد دیگری نیز ارتباط زیادی دارد یکی برند های مورد استفاده یکی تخصص و تجربه دندانپزشک

استفاده از روش لمینت دندان در طراحی لبخند هالیوودی بیشترین کاربرد را دارد و می توان گفت ضمن مزایا این روش که بیشمار است هزینه طراحی لبخند هالیوودی با لمینت دندان کمی گران است و به هر واحد از 1200000 تومان تا 2 میلیون تومان بسته به نوع لمینت دندان متغیر است.

لمینت دندان روشی مقاوم و با دوام است ، رنگ پذیر نیست و نیاز به حداقل تراش دارد.

حال اگر می خواهید از زیبایی روش لمینت دندان استفاده کنید و هزینه کمتری بپردازید بهتر است از روش کامپوزیت دندان استفاده کنید ، این روش کمی متفاوت است و مزایای خاص خودش را دارد.

از مزایای روش کامپوزیت دندان می توان به سرعت انجام کامپوزیت دندان در یک جلسه و هزینه پایین این روش نام برد.

هزینه طراحی لبخند هالیوودی با کامپوزیت دندان از 300000 تومان تا 900000 تومان در دندانپزشکی های مختلف سطح شهر تهران متفاوت است.

روش های متعدد دیگر نظیر ایمپلنت دندان ، بلیچینگ ، ارتودنسی ، جراحی لثه و غیره … نیز در طراحی لبخند هالیوودی نقش دارند و هزینه خاص خودشان را دارند.

اما اگر کمی اقتصادی فکر کنید متوجه می شوید مثلا در روش ارتودنسی دندان ، اگر نامرتبی و به هم ریختگی دندانی خفیفی دارید ، هم از نظر زمان هم از نظر هزینه مقرون به صرفه تر این است که از روش کامپوزیت دندان در اصلاح طرح لبخند خود استفاده کنید ، ضمن اینکه ریسک پوسیدگی در روش غیر ارتودنسی کم تر است.

اما اگر مجبور باشید از روش ارتودنسی جهت اصلاح ناهتجاری های فکی و دندانی خود استفاده کنید هزینه ای حدود 5 میلیون تومان باید بپردازید.

در بد ترین شرایط اگر حتی یک دندان را از دست داده باشید و بخواهید جایگزینی مناسب برای آن دست و پا کنید ، بهترین روش ایمپلنت دندان است.

قیمت ایمپلنت دندان نیز به مواردی مانند برند ایمپلنت ، جراح فک و صورت و پروتز دندان بستگی دارد.

قیمت ایمپلنت دندان از 900 هزار تومان تا 5 میلیون تومان برای هر واحد دندان با روکش و کلیه هزینه ها برای شما آب می خورد.

این نکته را از یک فردی که کاملا با چشم خود دیده و تجربه کرده به یاد داشته باشید ، هنگام انتخاب برند ایمپلنت سعی کنید اول به دندانپزشک معتبر مراجعه کنید سپس به دندانپزشک خود اعتماد کنید ، گول تبلیغات بیش از اندازه را نخورید و قیمت ایمپلنت را ملاک انتخاب خود قرار ندهید.

قطعا کاشت ایمپلنت دندان با مبلغ 900 هزار تومان چیزی عجیب و غیر منطقی است. چون هزینه ای لابراتوار جهت ساخت پروتز ، هزینه جراح ، هزینه ای جانبی مانند دستیار جراح ، فیکسچر ایمپلنت و قطعات دیگر خیلی بیشتر از این ها تمام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *