خرید خانه در استانبول در یکی از شهرهای زیبا برای یک زندگی ایده‌آل است که در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد و از معدود شهرهایی بوده که در آن مدرنیته و آثار باستانی با ظرافتی خاص ترکیب شده‌اند. این شهر قلب ترکیه و دروازه ورود به جهان خارج است. شهری پرجنب‌وجوش که هرگز پویایی خود را از دست نمی‌دهد و حس زندگی در آن جریان دارد؛ به گونه‌ای که افراد زیادی نسبت به خرید خانه در استانبول اقدام می‌کنند.

ایاصوفیه
مسجد ایاصوفیه یکی از زیباترین آثار باستانی کشور ترکیه

زندگی در استانبول

استانبول شهری پر از آرامش است و این آرامش را می‌توانید هنگام قدم‌زدن در خیابان‌های این شهر کاملاً احساس کنید. در این شهر افراد با هر رنگ، دین و مذهب در کنار هم زندگی می‌کنند و به عقاید هم احترام می‌گذارند. احساس آزادی و آرامش حاکم بر آن فرد را شاد و سرشار از انرژی می‌کند. آب‌وهوای متغیری دارد و شما نمی‌توانید در این مورد برنامه‌ریزی کنید و البته از نظر خیلی از افراد بسیار هیجان‌آور است.

مردم این شهر بسیار مهربان و خوش‌برخورد هستند و اگر کسی نیاز به کمک داشته باشید حتماً به شما کمک می‌کنند. این شهر دارای کالج، دانشگاه‌های عالی در رتبه‌های جهانی، مراکز تفریحی و مراکز خرید است.

فرصت‌های شغلی وسیع و نامحدودی در این شهر وجود دارند که این امر به‌تنهایی باعث پیشرفت سریع، بهبود وضعیت زندگی و رسیدن به یک زندگی دلخواه می‎شوند. اگر قصد مهاجرت و زندگی در این شهر را دارید، هرگز از این تصمیم پشیمان نخواهید شد؛ زیرا یکی از بهترین شهرهایی است که می‌توانید در آن زندگی کنید. برای همین می‌توانید از خرید خانه در استانبول استقبال کنید.

استانبول
قدم‌زدن در خیابان‌های استانبول، برای افراد با هر عقیده‌ای لذت‌بخش است.

چرا زندگی در استانبول طرفداران زیادی دارد؟  

می‌دانیم که استانبول، پایتخت فرهنگی کشور ترکیه است و یکی از بهترین شهرهای این کشور برای زندگی به‌حساب می‌آید؛ زیرا فرصت‌های شغلی زیادی را در خود جای‌ داده است. باتوجه‌به اینکه قیمت آپارتمان نسبتاً ارزان است و امکانات اجتماعی و رفاهی بالایی دارد، این موارد باعث شده در سال‌های اخیر، مردم زیادی به‌خصوص از ایران به ترکیه و استانبولمهاجرت کنند.

 هزینة زندگی در این شهر نسبت به سایر شهرهای بزرگ اروپایی پایین و فرصت برای تحصیل فراوان است. این امر باعث شده سالانه دانشجویان زیادی از کشورهای خاورمیانه برای ادامة تحصیل به این شهر مهاجرت کنند. این شهر، شهری بین‌المللی و توریستی است و سالانه شرکت‌های بزرگی در آن تأسیس می‌شوند. منطقی به نظر می‎رسد که این شرکت‌ها به نیروی کار متخصص، نیاز داشته باشند.

 به‌طورکلی، اگر از توانایی‌های مناسب برخوردار باشید، به‌راحتی می‌توانید یک کار خوب پیدا کنید. حتی اگر قصد اقامت دائم ندارید با خرید در استانبول یا اجاره می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید.

سرمایه گذاری در ترکیه
خرید ملک در ترکیه یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در این کشور است.

مزایای خرید خانه در استانبول

زیبایی استانبول و این حقیقت که مرکز اقتصاد ترکیه است، این شهر را به یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاران و کسانی که می‌خواهند صاحب ملک شوند، تبدیل می‌کند. مزایای قابل‌توجهی با خرید خانه در استانبول برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود. اگر می‌خواهید ملکی در این شهر بخرید، ما به شما تبریک می‌گوییم؛ زیرا انتخاب درستی کرده‌اید و به‌راحتی می‌توانید به خواستة خود برسید. این شهر مرکز فعالیت‌های صنعتی و تجاری داخلی، شرکت‌های چندملیتی و سرمایه‌گذاران خارجی است.

 سرمایه‌گذاری در شهر پر از فرصت، قطعاً سرمایه شما رو چندبرابر می‌کند. همچنین شما می‌توانید با اقامت در ملک خود یا با استفاده از این ملک به‌عنوان واسطه درآمدزایی از فرصت‌های مالی در استانبول استفاده کنید. اگر ملکی دارید، می‌توانید هر زمان که بخواهید این ملک را بفروشید. به دلیل رشد اقتصادی، زندگی تجاری و پروژه‌های بزرگ، املاک، همیشه ارزش خود را حفظ می‌کنند. فرصت‌های بی‌پایان، سرمایه شما را روزبه‌روز باارزش‌تر می‌کنند.

این شهر با دریای آبی عمیق و مناطق سبز غنی از اکسیژن، فرصت‌های ملکی فوق‌العاده‌ای را برای دوستداران طبیعت ارائه می‌دهد. شما می‌توانید خانه‌ای نه‌تنها برای سرمایه‌گذاری بلکه برای زندگی در طبیعت، خریداری کنید.

سطح رفاه زندگی

 بااین‌حال، باید به‌خاطر داشته باشید که شهروندان ترکیه نیز برای کار در این کشور هستند؛ بنابراین شهروندان خارجی در درجه دوم قرار دارند. قبل از مهاجرت به ترکیه، بهتر است دارای مدارک تحصیلی یا مهارت‌های ویژه‌ای باشید که برای دستیابی به شغل مناسب با درآمد مناسب در ترکیه به‌شدت موردنیاز هستند. با داشتن مهارت‌های زیاد برای کار کردن، خرید خانه در استانبول برای شما راحت‌تر خواهد بود.

ساده‌ترین راه برای زندگی در این شهر این است که ابتدا به‌عنوان یک گردشگر وارد ترکیه شوید، پس از ورود به این کشور، اجازه اقامت توریستی برای شما تا یک سال صادر می‌شود. همچنین می‌توانید به دلیل کار، تحصیل، خرید ملک در ترکیه، راه‌اندازی کسب‌وکار یا ازدواج با یک شهروند ترکیه، اقامت دریافت کنید.

در آخر

شرایط در هر نقطه از جهان بستگی به شیوه زندگی شما دارد. ممکن است زندگی ارزان داشته باشید یا شیوه زندگی شما باعث شود هزینه زیادی در این شهر بپردازید. زندگی در استانبولبسیار شبیه زندگی در هر شهر بزرگ دیگر جهان است. البته، این شهر سبک فرهنگی و معماری خاص خود را دارد.

استانبول، شهری لیبرال است که شما را به یاد کشورهای اروپایی می‌اندازد. صدها محله بسیار متفاوت در آن وجود دارند. بسته به محله، زندگی در این شهر می‌تواند بسیار شلوغ یا بسیار آرام باشد. بازار املاک آن ‌یکی از بازارهای بسیار پررونق ترکیه به حساب می‎آید. این امر به دلیل افزایش تقاضا برای زندگی در استانبول است.

 به همین دلیل، اکثر مردم تمایل به خرید خانه در استانبول برای خود و خانواده خود دارند. قیمت‌ها نیز در این شهر بسیار متفاوت هستند. نرخ قیمت‌ها باتوجه‌به مساحت ملک، نمای آن، مجاورت آن با شبکه حمل‌ونقل و سایر موارد متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *