بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا جایی است که از طبیعت بکر برخوردار باشد. اما به طور کلی همانگونه که میدانید قسمت شمالی کشور ایران جزء یکی از ناب ترین، زیباترین و جذاب ترین بخش های این کشور پهناور به شمار می رود و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که اکثر مردم ایران و حتی جهان به دنبال خرید ویلا در این مناطق سرسبز هستند.

در ادامه این مقاله مطالبی کاربردی و مفید در رابطه با تحلیل و بررسی خرید ویلا در بهترین منطقه شمال کشور ایران خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد و همچنین به سراغ معرفی مجموعه املاک پارس مسکن نیز خواهیم رفت.

بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا، شهر نور

به طور کلی اولین منطقه شمالی که در رابطه با موضوع خرید ویلا خدمت شما معرفی خواهیم کرد شهر زیبای نور یا سولده است.

شهر نور جزء یکی از شهرهای مازندران محسوب می شود و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که جاذبه های گردشگری زیادی در این شهر وجود دارد.

به طور کلی هر ساله تعداد زیادی از مردم ایران و جهان به شهر رویایی نور سفر می کنند و همچنین از جاذبه های جذاب و دیدنی این شهر می توان به مواردی مثل آبشار آب پری، دریاچه الیمالات و پارک جنگلی کشپل نیز اشاره کرد.

خرید ویلا در چمستان

یکی دیگر از بخش های زیبا و باشکوه شهر مازندران منطقه ای به نام چمستان است. به طور کلی این شهر زیبا در کنار دریا قرار دارد و همچنین این منطقه به دلیل وجود آب و هوای بسیار خوب گزینه ای بسیار مناسب برای خرید ویلا است.

از جاذبه های گردشگری شهرکی، ساحلی و جنگلی شهر چمستان می توان به مناطقی مثل روستای لاویج، جنگل ایسونگ، بازار های محلی و آبشار حرم نیز اشاره کرد و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که شهر چمستان ظرف مدت چند سال آینده پیشرفت خوبی خواهد کرد.

خرید ویلا در نوشهر

شهر آرام نوشهر جزء یکی از شهرهای مهم و بی نظیر استان مازندران محسوب می شود و به طور کلی پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید ویلا به این شهر پربار و سرسبز نیز سفر کنید.

به طور کلی از جاذبه های توریستی و گردشگری شهر زیبا و دیدنی نوشهر می توان به مناطقی مثل روستای انگاس، دریاچه ارواح، جنگل سیسنگان و دیو چشمه نیز اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه : چرا خرید ویلا در بافت مسکونی بهتر است؟

گلستان ویلا بخریم؟

یکی دیگر از مناطقی که در رابطه با موضوع خرید ویلا در شمال ایران به شما معرفی خواهیم کرد شهری به نام گلستان است. به طور کلی در درون استان گلستان جنگل های بسیار زیبا و چشم نوازی مثل جنگل های درازنو، ناهارخوران و آبشار خان نیز واقع شده است و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که این شهر زیبا دارای دو قسمت ساحلی و جنگلی است.

خرید ویلا در رامسر عروس ایران

آخرین شهر شمالی که در این بخش به شما معرفی خواهیم کرد منطقه ای به نام رامسر یا در اصطلاح عروس ایران است؛ از جاذبه های تفریحی و گردشگری شهر رامسر میتوان به مواردی مثل تله کابین، جنگل دالخانی، کاخ مرمر و کوه های سرسبز این استان نیز اشاره کرد.

نکاتی در مورد خرید ویلا در شمال ایران

به طور کلی در رابطه با خرید ویلا در شمال ایران پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال آرامش و همچنین فضاهای بی سر و صدا هستید به هیچ وجه به سمت مناطق شلوغ و پرجمعیت شمال ایران نروید.

خریداران به این نکته مهم بسیار توجه داشته باشید که در هنگام خرید خانه و یا ویلا در شمال ایران حتما با تیم حرفه ای و توانمند پارس مسکن نیز به طور کامل مشورت کنید.

به طور کلی در رابطه با موضوع قیمت و ارزش ویلا این گونه می توان بیان کرد که هر چه قدر موقعیت مکانی ویلای مورد نظر نزدیک به جنگل یا دریا باشد آن ویلا طبیعتا ارزش بیشتری دارد و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که شلوغی و پر جمعیت بودن آن منطقه نیز روی قیمت ویلا بسیار تاثیر گذار است.

در رابطه با موضوع امنیت و دسترسی ویلا این گونه می توان بیان کرد که هر چه قدر مناطق مورد نظر در شمال کشور جمعیت بیشتری داشته باشند طبیعتا میزان امنیت و دسترسی نیز بیشتر می شود اما از طرفی این امکان وجود دارد که شما محیط های بکر و ناب شمال ایران را از دست بدهید.

به طور کلی اگر هدف شما از خرید ویلا در شمال ایران موضوعی به نام سرمایه گذاری است پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ شهرهای شلوغ و توریستی مثل متل قو و نوشهر نیز بروید.

فصل های مختلف در شهرهای شمال ایران

به این نکته توجه داشته باشید که اگر در فصل تابستان به سمت مناطق زیبای شمالی سفر می کنید به طور کلی پیشنهاد ما به شما این است که به شهرهایی در شمال ایران مثل سواد کوه، دیلمان و گیسوم سفر کنید که در ارتفاعات بسیار بالایی قرار دارند زیرا همین عامل باعث می شود که شما هوای خنک تر و تازه تری را دریافت کنید.

اما به طور کلی اگر در فصل پاییز می خواهید به مناطق شمالی ایران سفر کنید به طور کلی پیشنهاد ما به شما استفاده از شهرهای ساحلی مثل بندر انزلی، تالش و محمود آباد است.

در نهایت با توجه به مطالب کاربردی و مهمی که در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی خرید ویلا در بهترین مناطق شمال کشور ایران خدمت شما به طور کامل بیان کردیم؛ شما می توانید با مراجعه به تیم مشاوران حرفه ای و بی نظیر پارس مسکن ویلای مورد نظر خود را با قیمتی مناسب و همچنین مکانی عالی تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *