نرم افزار امنیتی خوب است که میتواند فایل هایی آلوده به ویروس رو شناسایی کرده و به شما اطلاع دهد. همه این ده نرم افزار فوق العاده رو میتوانید از سایت سافت دانلود از بخش دانلود نرم افزار امنیتی بصورت رایگان و لینک مستقیم دانلود کنید.

نرم افزار امنیتی تقریبا برای همه الزامی است، چرا که دسترسی افراد و بدافزارهای غیر مجاز را که قابلیت های مخفی آنها و همچنین کارایی سیستم کامپیوتری را مختل می کنند را می بندد. در ادامه به معرفی 10 نرم افزار امنیتی برتر جهان می پردازیم.

1. نرم افزار امنیتی Avg Ultimate

این نرم افزار امنیتی بهترین و پر قدرتمند ترین نرم افزار امنیتی میباشد. که میتواند به سادگی بهترین محافظت، عملکرد و حریم خصوصی برای شما و خانواده شماست. که در سایت اصلی این نرم افزار میتوانید با 53 درصد تخفیف با قیمت پول ایران 91 هزار تومان خریداری کنید.

2. آنتی ویروس قابل اعتماد Eset Smart Security

نرم افزار قدرتمند که این امکان به شما می دهد که تا با خیال راحت خرید هایی خودتون انجام دهید. از داده هایی شما نگهداری میکند و بزرگترین وظیفه این نرم افزار امنیتی محافظت از جاسوسی و بد افزار هایی اینترنتی میباشد. این محصول رو هم با 25 درصد میتوانید از سایت خود نسخه اورجینال تهیه کنید و یا از سایت سافت دانلود بصورت رایگان دانلود کنید.

نرم افزار قدرتمند Kaspersky total security کاسپرسکا

3. نرم افزار قدرتمند Kaspersky total security

این نرم افزار امنیتی میتواند از حریم خانوادگی, پول, هویت, عکس, خانواده شما را از دست جرایم سایبری و بد افزار ها نگه دارد. این نرم افزار قدرتمند بهش لقب امنیت بی نهایت هم گفته می شود.این نرم افزار میتوانید از سایت اصلی خود 70 درصد تخفیف با 4 دلار خریداری کنید.

4. نرم افزار امنیتی Avira Intermet Security

این نرم افزار برای کسانی خوب هست که خرید میکنند یا در شبکه هایی اجتماعی فعالیت میکنند میتواند گزینه مناسبی برای امنیت انها باشد.

5. نرم افزار امنیتی Panda Dome Premium 2022

یک نرم افزار فوق قدرتمند که میتواند از زندگی دیجتتالی شما محافظت کند. نرم افزار که میتواند بد افزار هارو شناسایی کرده و انها را به راحتی حذف کند.

6. نرم افزار امنیتی Avast One 2022

برنده جایزه بهترین محافظ گر امنیتی در سال 2022 میباشد با توجه به نرم افزار هایی امنیتی قدرتمند این برنامه میتواند به کاربر کمک زیادی در حفظ حریم خصوصی کاربران داشته باشد. این نرم افزار در سایت خود 50 درصد تخفیف خورده که میتوانید ان را با 5 دلار خریداری کنید.

7. نرم افزار امنیتی Norton 360 Security Premium

نرم افزار قدرتمند و بهتر برای سیستم عامل شما که میتواند این اطمینان رو به کاربر دهد که محافظ از فعالیت داده هایی کاربر در طول شبانه روزی و محافظ از حریم خصوصی کاربر در مقابل بد افزار ها , جاسوسی, ویروس هایی الوده میباشد.

8. نرم افزار امنیتی Emsisoft Anti-Malware 2022

ویژگی این نرم افزار امنیتی که این امکان می دهد تا ویروس ها و بد افزار رو شناسایی کرده و مسدود می کند. و ویژگی بهتر این نرم افزار میتوان گفت مزاحمان را از فایر وال دور میکند.

9. نرم افزار امنیتی HitmanPro by Sophos

یک نرم فزار امنیتی که در کنار انتی ویروس شما اجرا میشود و تمام هارد شما را شناسایی کرده و اگر فایلی مشکوک به فایل الوده باشد با دستور العمل شما ان را پاک میکند.

10. نرم افزار امنیتی Trend Micro Maximum Security

نرم افزار سریع و محافظ در برابر تهدیدات جدید میباشد. که میتواند ویروس ها و پیوند ها خطرناک رو محافظت کند و در برابر کلاهبرداری هایی فیشینگ ایمیل  و خطرناک به طور کامل محافظ میکند.

دریافت نرم افزار و بازی کامپیوتری در سایت سافت دانلود

یکی از بهترین و پر سرعت ترین سایت هایی که میتوانید از ان نرم افزار دریافت کنید سایت سافت دانلود 98 میباشد. این سایت که در سال 1401 شروع به  فعالیت نموده است و از سال 1401 توانسته نرم افزار هایی بروز برای کاربران خود احیا کند. شما میتوانید از این سایت به راحتی دانلود نرم افزار را با لینک رایگان و مستقیم  دریافت کنید. این سایت علاوه بر نرم افزار برای کاربران خود دانلود بازی کامپیوتری نیز با لینک رایگان و مستقیم به اشتراک گذاشته میشود. انهایی که به دنبال بازی هایی بروز و نرم افزار هایی بروز دنیا هستن میتوانند از سایت زیر بصورت رایگان دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *