آیا وجود فالوور واقعی و غیر واقعی در اینستاگرام حقیقت دارد؟ به صورت خیلی خلاصه در پاسخ باید بگویم : بله در اینستاگرام فالوورهای واقعی و غیر واقعی وجود دارد که در مورد همین موضوع سوالات زیادی پرسیده می شود.

پرسش هایی از قبیل : فالوورهای واقعی را چگونه می توانیم جذب کنیم؟ فالوورهای جعلی را چگونه می توانیم شناسایی کنیم؟ آیا فالوورهای ربات یا غیر واقعی می توانند فالوورهای واقعی را جذب کنند؟ آیا خرید فالوورهای تقلبی برای صفحه اینستاگرام ما کارایی دارند و اصلا مفید هستند؟ آیا اینستاگرام به فالوورهای تقلبی حساسیت نشان می دهد ؟ چقدر باید برای خرید بسته های فالوور هزینه کرد؟

شغل های اینترنتی و اینستاگرامی ایجاب می کند که صفحه مربوط به آن ها دنبال کنندگان زیادی داشته باشند بنابراین برای افزایش دنبال کنندگان دست به خرید فالوور از شرکت های خدمات اینستاگرامی میزنند. در این شرایط چگونه می توان فالوور واقعی را از غیر واقعی تشخیص داد؟ فرق بین آن ها چیست؟ خرید فالوور با چه شرایطی امکان پذیر است؟

خرید لایک

در مطالب پیش رو به سوالات مطرح شده پاسخ جامع داده می شود. لطفا ما را همراهی کنید.

فالوور واقعی و غیر واقعی کدام هستند؟

فالوورهای جعلی با توجه به نام آن، یک حساب کاربری غیر واقعی است و وجود واقعی ندارد.

ایجاد حساب جعلی با استفاده از آدرس ها و ایمیل های غیر واقعی ساخته می شود و به این ترتیب یک اکانت غیر واقعی می سازند و به کاربران اینستاگرام اضافه می شود. کاربران غیر واقعی عملا هیچ فعالیتی ندارند و کاملا فیک و تقلبی هستند.

حساب های غیر واقعی و جعلی صرفا برای زیاد شدن دنبال کنندگان و بالا بردن فالوورها می باشند. عدم ارتباط دنبال کنندگان جعلی با پیج های مختلف بدین منظور است، که آن ها پست های شما را نپسندیده و هیچ عکس العملی به آن ها نشان نداده و همچنین نشان دهنده عدم تمایل آن ها به ذخیره کردن پست ها و اشتراک گذاشتن آن ها با دیگران می باشد.

فالوور واقعی چیست؟

کاربرانی با هویت واقعی در اینستاگرام کسانی هستند که پست های شما را نسبت به علایق و اهداف خود، پیج شما را دنبال می کنند، پست ها و استوری های شما را بازدید کرده و بنا به سلایق خود عکس العمل نشان می دهند و همچنین پست های شما را با طرفداران خود به اشتراک می گذارند.

اما واقعیت امر این است که فالوورهای جعلی و اصلی هر دو به تعداد دنبال کنندگان می افزایند تفاوتی میان آن ها وجود دارد که دنبال کنندگان حقیقی تاثیر مثبت در پیشبرد اهداف عملی اینستاگرام دارند و همچنین کاربران واقعی صاحبان صفحات مجازی را در رسیدن به اهدافشان کمک می کنند و احتمالا موجب رونق کسب و کار و تعامل واقعی در دنیای واقعی می شوند.

11 مرحله برای افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام

همراهان گرامی با خواندن مقاله پیش رو 11 قدم به چگونگی افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام نزدیک می شوید. اکنون که تفاوت بین فالوور واقعی و غیر واقعی را می دانیم، در اینجا چند سوال مهم درباره فالوور واقعی و تقلبی اینستاگرام وجود دارد.

قدم و سوال اول: جذب فالوور واقعی چگونه اتفاق می افتد؟

روش موثر در افزایش دنبال کنندگان صفحه شما استفاده از محرک های تصویر است، به این دلیل که اینستاگرام یک برنامه تصویر محور است، پس بنابراین شما می توانید از تصاویر و ویدئوهای مرتبط با اهداف خود در این راستا استفاده کرده و آن ها را به عنوان استوری ، پست و پروفایل با طرفدارانتان به اشتراک بگذارید و همچنین علاوه بر روش های تصویری از مواردی همچون : ایجاد هشتک # ، نوشتن مطالب مرتبط با تصاویر منتشر شده (ایجاد کپشن) طرح سوال های جذاب در استوری ها دنبال کردن صفحات دیگر هم تاثیر به سزایی در افزایش تعداد فالوور دارد.

قدم و سوال دوم: آیا خرید فالوور واقعی امکان پذیر است؟

لایک

اهمیت تعداد دنبال کنندگان در اینستاگرام باعث شده که افرادی سودجو با تبلیغات گسترده و البته هزینه بر شما را به فکر خرید دنبال کنندگان جعلی که به اهداف و قوانین اینستاگرام و همچنین سوابق پیج شما آسیب خواهد زد بپردازند؛ پس هرگز در صورت خواندن و شنیدن جملاتی نظیر <<فالوور واقعی بخرید>> وسوسه نشده و با بالا بردن جذابیت پیجتان سعی در افزایش فالوور نمایید.

قدم و سوال سوم: آیا ربات ها، فالوور واقعی را جذب می کنند؟

در پلتفرم اینستاگرام بهترین و ارزانترین روش برای جذب فالوور واقعی استفاده از ربات اینستاگرام می باشد.

ربات اینستاگرام مانند یک کارمند به طور شبانه روز پیج شما را مدیریت می کند و کارهایی که به آن سپرده اید را در دست می گیرد و به آن ها رسیدگی می کند و فقط شما باید صفحه اینستاگرام خود را به آن وصل کنید تا بتواند به طور اتوماتیک کاربران اینستاگرام را دنبال کند و پست های فالوورهایتان را لایک کند و موجب ارتباط با سایرین می شود و کسانی که برای شما جذب می کند کاملا فالوور واقعی هستند.

فالوورهایی که به این شکل جذب شما شده اند واقعی هستند و با شما می مانند و با خواسته و علاقه خود شما را دنبال می کنند. با زیاد شدن فالوور واقعی اینستاگرام مشتریان شما نیز سعود می کنند و نکته کاربردی این مطلب این است که باعث عدم اسراف در زمان ، انرژی و هزینه شما خواهد شد.

قدم و سوال چهارم: چگونه می توان فالوورهای جعلی را شناسایی کرد؟

نکات و علائمی که کاربران می توانند فالوور واقعی را از جعلی به راحتی تشخیص دهند.

  • در ابتدا شما با نام کاربر روبرو هستید و همین عامل شما را در تشخیص این امر کمک می کند، اگر با نامی عجیب و پیچیده روبرو شدید احتمال اینکه فیک باشد وجود دارد.
  • فالوورهای نامعتبر اکثرا برای پروفایلشان از عکس و تصویر استفاده نمی کنند.
  • غالبا در پیج آن ها هیچ پست و استوری یافت نمی شود و یا پست های موجود محدود و انگشت شمارند.
  • ریکشن فالوور جعلی های شما غیر عادی بوده زیرا آن ها در مجموع هیچ ارتباطی با شما نداشته و واکنش آن ها بی ربط و تکراری است ، مثلا این نوع فالوور ها همیشه با یک ایموجی بصورت مکرر با شما در ارتباط هستند.
  • وجه تمایز بعدی که شما را در تشخیص دنبال کننده جعلی و واقعی کمک می کند تعداد فالوورهایشان است که می توان گفت اغلب آن ها یا فالوور نداشته یا تعداد محدودی دنبال کننده دارند.

بدین ترتیب با توجه به موارد بالا چنانچه فالووری یک یا چند ویژگی مطرح شده را داشته باشد شما می توانید با کمی تحقیق و بررسی آن ها را شناسایی کرده و از حساب کاربری خود حذفشان کنید.

قدم و سوال پنجم: آیا خرید فالوورهای جعلی برای صفحه شما مفید است؟

امکان اینکه بعضی از کاربران اینستاگرام فکر می کنند که اگر فالوورهای بیشتری داشته باشند دلیلی می شود برای دیده شدن جلوی مشتریان خود و این کار را با استفاده از فالوورهای جعلی و نامعتبر می کنند و به اشتباه فکر می کنند که تعداد فالوورها باعث می شود که مشتریان به آن ها توجه کنند، نه واقعی بودن پیج و کاربر اینستاگرام.

پس شما اگر تازه شروع کرده ایدکه برای دیده شدن فالوور جعلی اینستاگرام خریداری کنید و در این صورت هم این کار را پیشنهاد نمی کنیم، فراموش نکنید که خرید فالوورهای تقلبی در طولانی مدت باعث می شود که در پیج شما اتفاقات بد و منفی رخ می دهد و این اتفاق زمانی مشخص می شود که تعداد لایک اینستاگرام کمتر از فالوورها باشد و اعتبار شما در پیج اینستاگرام به خطر می افتد و در کل فالوورهای غیر واقعی هیچ منفعتی برای شما که دارای کسب و کار هستید ندارد. پس سود بیشتر در کسب و کار با فالوور واقعی اتفاق می افتد.

قدم و سوال ششم: آیا اینستاگرام به فالوورهای جعلی حساس است؟

پلتفرم اینستاگرام الگوریتم های مخصوص به خود را دارد که این الگوریتم ها همیشه تمام صفحات اینستاگرام را تحت کنترل و برسی دارد. فکر تعداد زیادی از کاربران این است که اگر تعداد فالوورهایشان بیشتر باشد اینستاگرام آن ها را با اعتبار بیشتری می دانند و در صفحه اکسپلور مورد نمایش می گذارد، ولی در حقیقت این چنین نیست و اینستاگرام نسبت به فالوورهای واقعی و فعال اعتبار اختصاص می دهد. اینستاگرام به هیچ وجه به فالوورهای بیشتر اعتبار نمی دهد و به آن ها اجازه ماندن در صفحه اکسپلور را نمی دهد و آن ها نمی توانند پیشرفت کنند.

بعضی وقت ها اینستاگرام فالوورهای جعلی و نامعتبر را بعد از خریداری حذف می کند، در نتیجه تعداد آن ها کم می شود. اینستاگرام بعد از شناسایی اکانت های جعلی و نا معتبر اینستاگرام آنها را از گروه فالوورهای یک صفحه حذف می کند و در نتیجه هزینه تمام خرید فالوورهای جعلی هدر می رود و از همه مهمتر و قابل توجه تر اینکه فالوور واقعی اعتماد خود را نسبت به شما از دست می دهند و دچار کاهش فالوور می شوید.

قدم و سوال هفتم: آیا باید فالوورها را با تعامل کم حذف کنیم؟

حساب های تجاری به تعداد فالوور بالا اهمیت ویژه ای می دهند از این رو پاسخ به سوال طرح شده از جانب افراد مثبت می باشد، اما همانطور که قبلا گفته شد دنبال کنندگان جعلی میزان تعامل اینستاگرام و همچنین کیفیت پیج شما را پایین می آورد پس بنابراین شما باید به دنبال ، دنبال کننده واقعی باشید تا تعاملات مثبت در صفحه شما انجام گیرد و همچنین صفحه شما بیشتر در معرض دید عموم قرار گیرد و این یعنی شما با افراد حقیقی روبه رو هستید در عین حالی که مورد تائید اینستاگرام هستید به اهداف و منفعت خود نیز بسیار نزدیک شده اید.

قدم و سوال هشتم: قیمت بسته های خرید فالوور چقدر است؟

تعداد زیادی وب سایت وجود دارد که کار آن ها فروش فالوور، لایک و بازدید می باشد. فعلا که در زمینه فروش فالوور سایت دارند مدعی هستند که پیجتان دنبال کنندگان حقیقی با ریکشن های فراوان و به موقع به شما هدیه خواهند داد که البته هزینه ی خرید این فالوورها بستگی به میزان فعالیت آن ها در پیج شما متغیراست.

برای خرید 100 دنبال کننده حدود 2 تا 5 دلار باید هزینه کنید. البته همانطور که گفته شد فقط تعداد محدودی از این فالوور ها در پیج شما فعال خواهند بود و واکنش واقعی نشان می دهند. همچنین نکته قابل ذکر در این زمینه این است که خرید فالوور واقعی از کدام کشور و با چه شرایطی باشد که این هم اهمیت به سزایی در قیمت فالوورهای فروشی دارد.

مبادله دنبال کننده چیست؟

اما همیشه نباید برای زیاد شدن دنبال کنندگان پیجتان دست به خرید فالوور بزنید گاهی اوقات شما برای رونق کسب کارتان می توانید به دنبال صاحبان مشاغل دیگر آن ها را تشویق و دعوت به دنبال کردن پیجتان کنید و این یعنی همان تعامل و به نوعی مبادله که شما بدون هزینه فالوور زیادی خواهید داشت.

بدین ترتیب که شما فالوور پیج آن ها می شوید و همچنین افراد دیگری که در پیج آن ها است را دنبال می کنید و احتمال اینکه آن ها هم به صفحه شما بپیوندند وشما را دنبال کنند زیاد است. مبادله و تعامل بدین گونه برای شما سود فراوانی خواهد داشت زیرا هر دو طرف به علایق و اهداف خود نزدیک شده اید و همچنین منفعت مالی خود را نیز کسب کرده اید.

در مطالب بالا سعی در توجیه و رفع سوالات شما در زمینه ی دنبال کنندگان حقیقی و جعلی داشته ایم امید است که مطالب جمع آوری شده کاربردی و مفید بوده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *