تشک رویال اصل را از کجا بخریم؟ قبل از پاسخ به این سوال شما باید با مزایای یک تشک خوب آشنا شوید!

یکی از مهمترین جنبه های خوابی خوب و آرام داشتن تشک مناسب است، انسان نیمی از عمر خود را در خواب به سر میبرد بنابراین باید دقت و توجه مناسب را به کار ببرید.

انسان برای سالم بودن و سالم زیستن به خواب مفید نیاز دارد، هشت ساعت خواب شبانه یعنی معادل یک‌ سوم شبانه‌ روز برای همه لازم است، اما آیا می‌دانید علاوه بر ساعات خواب، محل خوابیدن نیز روی سلامت تاثیر می‌گذارد؟ استفاده از سرویس خواب استاندارد و با کیفیت بر بهبود کیفیت خواب اثرگذار خواهد بود، انتخاب تشک کاملا سلیقه ای است ، شرایط فیزیکی و روحی ، عادات خواب، سفارش پزشک و بودجه افراد از مهمترین عوامل تعیین کننده در انتخاب محصولات است.

تجربه نشان داده حس مطلوب یک فرد نسبت به یک تشک میتواند کاملا در فرد دیگر حس نا مطلوب ایجاد کند.

تشک رویال مناسب خواب راحت

توجه کنید که لزوما گرانترین تشک مناسب ترین تشک برای شما نیست تعداد لایه ها، الیاف، نوع فنر ها ، اسکلت به کار رفته در تشک ها و مدت زمان گارانتی آن تعیین کننده قیمت آن است نه کیفیت آن! همه تشک های رویال در جایگاه خود از مرغوبترین مواد اولیه تولید شده و دارای بهترین کیفیت هستند فروشگاه اینترنتی خانه شما مفتخر است با سالها تجربه و دانش فنی روز دنیا مرغوبترین انواع تشک رویال را در ایران عرضه کند.

قیمت تشک رویال اصل چقدر است؟

قیمت تشک رویال نسبت به کیفیت بالای محصولاتش ناچیز است. همین موضوع موجب شده که محصولات کالای خواب رویال مانند تشک، بالش، روتختی، محافظ تشک و تشک میهمان و … ازنظر اقتصادی، واقعاً به‌صرفه باشند. همین مزیت، باعث رضایت بالای خریداران برند رویال شده و فروش تشک رویال طبی را افزایش داده است.

کارخانه تولیدی تشک رویال ، کارخانه ای مجهز است که توان تولید بالایی را دارد کمیت تولید کارخانه این شرکت، هدف اصلی آن نیست؛ بلکه هدف اصلی آن، تولید تشک های طبی با کیفیت بر اساس استانداردهای بین المللی می باشد. چرا که در این شرکت، کیفیت حرف اول را می زند و این نیز دومین دلیل محبوبیت این برند است که باعث شده تمایل افراد به خرید تشک رویال افزایش یابد.

قیمت تشک رویال بستگی به اندازه ای دارد که شما انتخاب می کنید و قیمت تشک یک نفره با قیمت دو نفره آن ها متفاوت است، به عبارت دیگر قیمت تشک رویال دونفره طبی فنری طبیعتا به دلیل استفاده بیشتر پارچه و موارد داخل تشک قیمت بیشتری دارد تا تشک رویال یک نفره

در خصوص خرید اینترنتی تشک رویال اصل باید به این نکته توجه کنید که سایت های زیادی با استفاده از نام برند رویال، تشک تقلبی را به جای تشک رویال اصل به مشتری ارائه می کنند، در نتیجه خرید آنلاین تشک رویال باید حتما از فروشگاه های اینترنتی معتبری همچون فروشگاه اینترنتی خانه شما خرید صورت بگیرد تا خیالتان از بابت اصل بودن کالا و کیفیت آن راحت باشد.

شرکت رویال دارای نشان استاندارد می باشد. پس تمام محصولات کالای خواب رویال از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما می توان گفت که تخصص اصلی این شرکت، تولید تشک های طبی فنری و همچنین تشک های اسفنجی می باشد که در این زمینه، از برترین تولید کننده ها محسوب می شود؛ تا جایی که با برند های خارجی تشک نیز رقابت می کند.

ویژگی های تشک رویال اصل

ویژگی های تشک رویال اصل

برخی از ویژگی های این شرکت در حالت کلی عبارتند از:

1- قیمت مناسب در برابر میزان کیفیت محصولات
2- دارای نشان استاندارد
3- دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب
4- تخصص در تولید تشک های طبی فنری و اسفنجی
5- تنوع محصولات
6- دارای بیش از 30 نمایندگی
7- بیش از ربع قرن تجربه
8- تولید محصول بر اساس استانداردهای بین المللی
9- استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات، در ساخت تشک و کالای خواب

چرا تشک رویال بخریم؟

در پاسخ به سوال چرا تشک رویال بخریم ! باید بگوییم که این تشک پس از سال ها توانسته است اعتماد مردم را به خود جلب نماید و تست کیفیت و برتری آن به همگان ثابت شده است.

ما با ارائه بهترین کیفیت در تولید تشک رویال اعلام می‌داریم که می‌خواهیم در زمینه کسب رضایت شما گام‌های بزرگی برداشته تا بتوانیم هر روز نسبت به امروز جامعه هدف و باشگاه مشتریان را گسترش دهیم.

ما با افتخار اعلام می‌داریم که این کارخانه تولیدات خود را در سایت‌های معتبرمثل خانه شما با توجه به توافقات صورت گرفته به فروش گذاشته است، تشک رویال از بهترین متریال روز در جهت تولید تشک استفاده می‌نماید اگر قصد خرید تشک را دارید حتما با کارشناس‌های ما تماس گرفته ویا از طریق چت آنلاین سایت پیام بدهید و از مشاوره‌های آنلاین و رایگان ما در زمینه تشک رویال بهره مند شوید.

تشک طبی رویال

یکی از رایج ترین نام های تشک در بازار تشک طبی است، همانگونه که از نام این تشک پیداست، اینگونه تشک ها باید به لحاظ پزشکی کاملا مناسب فیزیک بدن انسان باشد. اما آیا واقعا این تشک‌ها طبی هستند؟ آیا هر تشکی را می توان با نام طبی خریداری نمود؟

تشک طبی، تشکی استاندارد است که از اسفنج‌های فشرده ساخته شده باشد. این تشک‌ها مطابق با ارگونومیک بدن انسان طراحی شده‌اند و به دلیل سفتی و انعطاف پذیری کمی که دارند برای افرادی که دچار مشکلات دیسک کمر، گودی کمر، مشکلات ناحیه گردن، گرفتگی‌های عضلانی و … هستند بسیار مناسب است.

تشک طبی با کاهش فشار در ستون فقرات به آن استراحت داده و باعث کاهش دردهای عضلانی و دردهای وابسته به ستون فقرات می‌شود.تشک های طبی نسبت به سایر تشک ها سفت تر هستند، اما سفتی آنها به گونه ای نیست که بتوان آن را با سختی زمین برابر دانست.

تشک های طبی فنر ندارند و از جنس فوم ، یونولیت یا اسفنج فشرده ساخته می شوند، این نوع از تشک ها معمولا سفت هستند و عمر کمتری نسبت به سایر تشک ها دارند زیرا به خاطر اینکه سفت و شکننده هستند پس از مدتی جای قوسهای بدن روی آن بصورت فرورفتگی و برآمدگی خود نمایی میکند.

ویژگی های تشک رویال

از ویژگی‌های محصولات این برند، می‌توان به مواد اولیه مرغوب و فن‌آوری‌های بکار رفته در ساخت آنها اشاره کرد.

رویه:

در تهیه رویه تشک‌های رویال، از الیاف پنبه خالص و ضدحساسیت استفاده می‌شود. فن‌آوری نانو و خواص آنتی‌باکتریال، از مشخصات کاربردی رویه تشک‌ها محسوب می‌شوند.

ارتفاع:

نمونه‌های متنوع تشک‌های رویال با ضخامت‌های متنوع برای وزن های مختلف کاربردی هستند.

تنوع:

تنوع موجود در اندازه‌های این نوع تشک، توانسته به‌خوبی سلیقه‌ها و الزامات مختلف را پوشش دهد. انواع یک و دو نفره این محصولات، دارای سایزبندی‌های گوناگون بوده و برای تخت خواب‌های استاندارد با هر اندازه مناسب هستند.

فنرها:

در مدل‌های فنری تشک‌های رویال، از بونل‌هایی با سختی بالا و قطرهای انتخابی استفاده می‌شود. کنترل نیروی ناشی از وزن و بازگشت آرام و ملایم فشار وزن به سمت فرد از مشخصات این فنرهاست.

محافظ فنر:

فریم فولادی نصب شده در برخی مدل‌های تشک رویال، از دفرمه شدن فنرها و ساختار کلی آن جلوگیری می‌کند.

الیاف مصرفی:

در مدل‌های مختلف محصولات تشک رویال، از الیاف پلی‌استر و پلی‌یورتان با کیفیت استفاده شده است، ضخامت این الیاف در نمونه‌های مختلف، متفاوت بوده دوام، کیفیت و قیمت‌های متنوعی را نیز، رقم می‌زند.

شما میتوانید تشک رویال اصلی را با نازلترین قیمت و گارانتی بی قید و شرط ا ز سایت فروشگاه اینترنتی خانه شما تهیه کنید، و چندین سال با خیال راحت و آسوده از آن استفاده کنید. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *